älgkött och kyla



var hos h och m igår, älgköttsfondue är grejer det. min fondueoskuld är klart bruten, måste fanimig skaffa mig en panna jag med. fast det är ju ett väldans projekt egentligen, man får ju inte vara hungrig och man ska ha tålamod. men riktigt mysigt var det, c och b var ju också där och dom hade med sig sin lillgrabb. slutade med att jag satt med två små knoddar i knät och läste barnböcker samtidigt som arro slickade mig i nyllet. mysigt. sen fäller han ungefär lika mycket hår som jag gör om vintern så man såg ju ut som en hårboll när jag kom hem.



i vilket fall en riktigt kul kväll, vill också ha bbb ju.. eller hbb som i deras fall - hus, barn och bil. jag kan nöja mig med bbb - bostadsrätt, barn och bil. nån gång vill jag det, men inte riktigt än :) dom har fått det skitfint i huset, är mest imponerad av deras relaxavdelning med öppen spis och hela kittet. ska nog bjuda in mig på en spakväll snart tror jag :)



fadern åkte just hem, han har varit här och sett arn och gött mig med wienerbröd.. så fint! sen kommer a på nån timme för och fika och samla ihop sina pinaler. tror jag har fastställt vems saker det är jag hittat efter fredagen nu iaf. alltid ett mysterium sånt. osminkad, mysklädd och söndagstrött, soffan och myggan nu..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0