amnesi, hur mycket måste jag glömma



..innan det blir bekräftat? ni vet när man håller på och städar, byter sängkläder, handdukar och allt sånt. då byter man ju ut dom direkt så man inte står där utan helt plötsligt. nej nej nej. det händer inte i min värld, har varit och tränat, slöat framför tv:n alldeles för länge, släpade in mig i duschen, duschade långt, varmt och skönt. när jag står och shamponerar håret inser jag; jag har glömt att sätta ut nya handdukar. får tassa ut och hämta, allt är frid och fröjd. går in i sovrummet för att chrasha, har världens huvudvärk och när jag tänder lampan, vad ser jag, inga sängkläder.

ska det vara så himla svårt att komma ihår två enkla saker? hur långt ska det gå innan jag får det kliniskt fastställt att jag har amnesi? jag hatar att behöva stå och bädda när man är trött och bara vill sova :( däremot älskar jag att sova i nya sängkläder så det känns kanske bättre snart.. chefen hade förresten världens bästa tips, appropå nytvättade sängkläder, yankee candle har ett doftljus som luktar nytvättat! hur mumma är inte det!? dom har ju doftljus i mängder, har spanat in några fina jag ska införskaffa, är ju perfekt med sånt. fräscht!



okej, känns faktiskt redan bättre, ljusen fick mig på humör, haha. gonatt nu..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0