anger management lilla du



tror det skulle vara lösningen på många av mina problem. har precis varit i köket och satt upp ljusgardinerna jag skulle ha där. och mitt tålamod slog till igen. så å det grövsta att min lila moder som enkomt kommit till mig för att lämna av ljusgardinerna för min skulle sa att "det är nog bäst att jag åker.. ehh.. he he.. hej då"

tänk er detta scenario: 1,5 meter ljustgardin, med lika långa tusentals (nåja nästan) hängande slingor som trasslat ihop sig. en stycken trött tjej som precis varit på bodypump och fortfarande har mjölksyra i armarna. denna stackars tjej ska stå, med armar, händer mm sträckta över huvudet, för att försöka få ljusgardinen att hänga fast vid gardinstången på ett snyggt sätt. tänk er sen att slingorna inte vill otrassla sig och att gardinstången släpper från väggen och rasar över den stackars flickan. vilket dödsskri/avgrundsvrål tror ni det orsakade.

tålamod är inte min starka sida. men fint blev det :) en med blixt, fast den fångade inte direkt myskänslan, syns ju fan int ens att det är nå ljus där ju? och den andra utan blixt, men då blir bilden suddig? fattar fan inte min kamera, tekniskt crap är vad det är.. *mumlar*





dusch och prova kläder för imorrn nu, vi tänkte smita tidigt från jobbet och hem till mig imorrn så jag hinner inte prova nåt då.. panik. och jag som är så trött, så trött, så trött nu.... dumma!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0