bygga naglar



jag måste tillbaka till dendär klåparen o bygga på mina naglar igen, kul. älskar mina naglar, mina egna har hållt skitbra där under, förutom tummen som jag bowlade loss när vi hade vp. men lite svinn får man ju räkna med. det jag inte räknade med, men borde veta sen länge nu, är att jag är en vansinnig perfektionist o får dåndimpen om det inte är symmetriskt, därför gillar jag inte hennes nageljobb på mig. sen att man bestämt tid med henne som hon sen inte behagar hålla det är inte okej, det är det värsta jag vet. man meddelar ialla fall om man inte kan!!

nåja, funderar på o köpa eget material o bygga mina egna naglar, men själva uv-lampan är ju så jävla dyr, men man sparar ju in i längden förstås. är dyrt som fan med naglar. alltså de saker vi lägger pengar på för er karlar, ni skulle bara veta. eller okej, jag kanske gör det för min egen skull, tycker det är skitvackert med långa naglar, känner sig mycket kvinnligare också. det är inte det att mina egna naglar inte kan bli långa, men dom går av så lätt bara, därför jag förstärker dom.. kollar iaf på nail4you, tror jag köper därifrån, farsibella verkade så himla b-igt :S hatar sånt.. appearences is everything. rörig hemsida, me no liki!


spinn nu på ett tag.. har jag förrsten sagt att jag tar helg nu? wiii! ska bli sweet, på fredag kommer lill gumman hem, ska bli himla mysigt. får se om jag orkar möta hoijna på tåget kl 7 på fredagmorgon... överraskning kanske?

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0