coffe-high



än är jag inte så nerknarkad på kaffe att jag inte påverkas av det. jag får nåt koffeinrus varje gång jag dricker, vilket slutar med att jag dricker ännu mer och blir helt överenergisk. typ som nu. vill göra allt annat än att jobba, hihi



känner mig övertaggad för fredag, vet inte om jag är det eller det bara beror på kaffet. men det skiter jag i. kommer bli skitkul iaf. ska hem och damma av glöggsetet jag fick för några år sen, tänkte premiäranvända det imorrn kanske, eller så släpar jag med det till a-m på vår glöggkväll till veckan, wii :) glögg är bara det bästa! sen kom s med nå skumt förslag, minthu och varm choklad? går det? brukar köra med oboy jag, men varmt kanske blir vintrigt gott..



body pump med j snart.. bara några timmar kvar, jag oj-ar mig redan.. träninsvärk delux på fredag.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0