dansband o puddingar



vi var på afterwork på magma igår, jag och ett gäng på 6 personer från jobbet också j med då förstås. men hon räknas som till en av oss på jobbet ändå, var synd bara att andra j gått o blivit sjuk och inte kunde komma, det var ju som det som var meningen att vi skulle få träffa dom som inte jobbar kvar längre.. men men, en förkylning går ju som inte o göra nåt åt. lärde oss dock från tidigare misstag att kanske inte boka en afterwork kl 16, då det resultera i att jag ialla fall är helt knäckt klockan 20. var över förväntan faktiskt, buffén var god ch jag, j och m spårade ju totalt, länge sen jag garvade så!

vid halv 22 slängde dom ut oss, och vi är ju inte dom som inte fattar en pik när vi får den *hrm* Vi drev vidare förbi bishops och invit men det var så packat så vi testa på anatolia i brist på annat & döm om våran lycka när vi ramlar in och det är happy hour till 24!! farligt, farligt.. dom andra ramlade av kring 23 nån gång till bussar och diverse, men jag och j stannade och svammlade vidare. tänkte jag sku väntat på födelsedagsbarnet men han var ju så förbannat seg så vi tacklade av kring halv 1, var inte ett sånt vådsamt drag men ändå en schysst miljö att hänga i en fredagkväll.. musiken var då klart bättre än den pling-plongs/skrik/50-tals musik dom körde på magma. j's sambo var så snäll att han körde hem mig till och med vilket nog var tur för jag har fått skavsår av mina stackars fina guld-kil-platåer :( typiskt!


har laddat ner typ tusen filmer nu, har redan sett horton, och ja jag vet jag är barnslig, men den var jävligt kul :) jag menar kom igen? en små-gay elefant som springer runt med en blomma i snabeln, robert gustavssons röst och hans bästa polare är en lite mus lr nåt som heter norton? dr seuss vet hur man skriver sagor!!



ska fortsätta beta av resten av filmerna, men idag var det ju obligatoriska dansbandskampen så jag tog en paus i filmerna för det.. barnslig och pensionär vid 24 års ålder går det? jaja, jag skäms inte iaf, dansband är soft och styrdans är kanske bland det roligaste :) bästa var ju när jag, mr stonemyer, s och n var på brasseriet och såg Sun Cats, jag och mr s rockade på dansgolvet! saknar honom, tror bestämt jag måste dra iväg ett sms nu, han är kanske världens roligaste och gulligaste kille, ingen har ställt upp för mig som han!



ska slå på nästa film nu, i soffan tillsammans med min chokladpudding, fick ett våldsamt behov av chokladpuding då jag var och handlade förra söndagen men glömde sen bort det, hittade den i skafferiet nu *hihi*. what happens i vegas med ashton kutcher blir det nu, han skulle man ju bara kunna äta upp, nästan.. tycker han verkar ha en jävla jobbig personlighet, men han är ju skön att vila ögonen på, det finns det ju iofs andra som också är men med mindre jobbiga personligheter men ändå ;)



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0