detoxa huden



snubblade över nåt trevligt från garnier häromdagen, från deras clean serie, clean detox. låter om inte annat bra, detox lär man ju ska behöva göra emellanåt, med tanke på hur mycket skräp man har i kroppen kan jag bara tänka mig hur mycket som fastnar i ansiktet dagligen.

så fort jag använt upp min peeling från l'oreal ska jag införskaffa denna och börja detoxa mig själv. däremot har jag börjat kika runt i stan för att se vart man kan hitta dessa, men har fan inte sett dom nånstans än. vette fan vart man hittar dom här i luleå? nån?



a knalla hem för en stund sen, ska sprätta en julmust och slå igång en film nu.. tror jag håller på bli sjuk :(

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0