ensamt nå jävulst



hemma nu i mitt lilla hem. har kramat av syster på tåget, höll på börja gråta. började gråta väl hemma igen. tror jag bara har separationsångest just nu. men jag känner mig verkligen ensam, har ju bott på björx hela helgen. visst, det är jätteskönt att ha ett eget ställe, ett eget hem. men fan så tomt det är, och tyst. jag hatar att bo själv, jag måste nog skaffa en sambo. känns inte bra alls dehär.

eller iaf att jag får min bostadsrätt, ett eget-eget place, inte en hyresrätt. så man kan pyssla lite, det är vad jag vill. men nu saknar jag mest syster :( har ju en semestervecka på g här snart, men hon jobbar hela den veckan och helgen också, så då kan jag ju som inte åka ner heller. inge kul att sitta själv om dagarna, tänkte ju inte själv ut i backarna och vara våghals. men det kanske löser sig. ska se lite serier nu jag tankat ner, så kanske ensamheten släpper.




har ju sjutusen påsar med saker jag köpt i helgen också, har tagit lite bilder, ska försöka lägga upp dom imorrn. snart får man börja julpynta också. var ju med pappa härom helgen och shoppade sånt, skulle ta bilder, men glömde ju dom sakerna på björx. har fått dom nu. dags att ta tag i mitt liv nu med andra ord. julpynta ger ju vuxenpoäng så det sjunger om det har jag hört.



har ju tänkt hålla denhär bloggen ganska privat vad gäller, ja.. privatlivet helt enkelt. men ska bara göra ett statement, och det är att du sårar mig. det som en gång var är inte värt nåt längre, och du fixade det helt på egen hand med dina handlingar.



som sagt, ensam, arg och bitter ikväll. men ilskan tar udden av ensamheten, tur det iaf..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0