fredagsmys



var skitkul igår, kändes jävligt bra till och med! jag är tydligen kung på bowling också även om naglarna gick åt skogen. men ändå en skitbra kväll.. synd bara att den blev förstörd på slutet, onödigt!



snart kommer d och hämtar mig så ska vi handla mat och andra förnödenheter för fredagsmys.. filmkväll för hela slanten med en paus för idol, då d är en idoltönt :) jag har enorma cravings efter cola och funderar på en ben and jerrys med kakdeg eller brownie, guuud så gott! kommer ju gå upp dom stackars kilona jag äntligen lyckats gå ner :( nåja, mullig men gullig som w alltid säger åt mig..



ut i regnet nu.. det snöade så mysigt i morse, typiskt det ska börja regna så allt försvinner, nu är jag riktigt ledsen :(
*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0