full plugg



våldsamt kul igår. tappade bort a på vägen dock, hitta henne aldrig igen.. :( inte lika kul ute som det var hemma, men så är det ju aldrig. var topfräsh och uppe tidigt som fan i morse. fattar inte vad det är för fel på mig. nåja, jävligt kul med så bra uppslutning, och alla som skulle var i gasen. hitta s tele ringandes i mitt badrumsskåp i morse, haha.. jävligt roligt. och hon säger jag var galen igår.

lite svinn får man ju räkna med när man bjuder upp, men det var lindrigare än jag trodde :) jag har till och med städat bort förödelsen redan, är ruskigt effektiv idag verkar det som. kanske borde ta för mig nåt vettigt egentligen. 



ska till lerbäcken idag och käka fondue, ska bli riktigt fint! om jag nu bara kunde hitta kameran, vet att det togs lite bilder igår. hmm.. kan ju också meddela att naglarna festade jag bort, en gick av och jag kom fram till att förstärkningarna förstör mina naglar. naglarna under är ju hur sköra som helst. känns inte hälsosamt. ska nog låta dom vila ett tag nu, kanske hittar på nåt spännande till julfesten istället :)



hade ett bra snack med p igår också, fick veta endel som jag önskat jag vetat för några veckor sen. eller bra och bra? det hjälpte mig ju absolut inte, men fick endel saker bekräftat och besvarat iaf.. jag vill :( typiskt.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0