glasklart



ungefär så halt var det ute idag, har regnat i morse &  nu när jag kom hem efter jobbet och träningen hade det frusit över, snacka hockeyrink! träningen var grym! klillen som höll passet var grymt pedagogisk vilket gjorde passet lätt att följa, hellre det än nån som sitter och mumlar framme på cykeln. bra musik och kul som fan var det också, jag brukar alltid kolla på klockan för att se hur länge det är kvar på min plågostund, men nu varje gång jag kollade vart jag enbart förvånad över hur lång tid det hade gått och det kändes som om jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst! otippat för att vara mig :)



bluebox är min favoritsida för små mickel-mackel-saker.. har ju börjat ha med mig mackor på jobbet till morgonfikat så nu har jag äntligen en anledning till att köpa världens sötaste smörgåslådor :) jag vill ha två stycken en röd och en grön, måste matcha, måste alltid matcha... och helst vara jämna par, därav två :)
 

middag & dusch nu..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0