hund-oskulden är borta



då var min lägenhets hund-oskuld borta, c och max var här & hälsade på.. måste ändå säga att max var väldigt städad för att vara en valp, eller så hade det att göra med att matte-c vakade som en hök över sitt lilla barn :) har snott en bild från lillmaxens blogg för att visa hur den lilla charmknutten ser ut.
är ju så att man får lust att skaffa egen, fast jag vill ha en liten skithund känner jag, åhh va kul det hade varit!



får se om jag orkar ut och gå nu, är ju så mörkt :S

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: caten

Ja, matte brukar vaka över mig lite för mycket ibland, hon tror inte jag klara mig själv.. och så tjatar hon så mycket..."SITT Max" "NEJ Max"... KOM HIT!!! oh, kan flytta in till dig, tant Linda, en stund...

2008-11-16 @ 18:25:44
URL: http://lillmaxen.blogg.se/
Postat av: Cat

PS, ska göra en pixbox sida med bilder från gårdagens promenad, då ska du få se på små hundar =)

2008-11-16 @ 18:28:29
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0