importera mera



tänkte väl att jag skulle uppfylla min första request av min enda läsare, haha.. lilla c ville ha lite fantastiska shoppinglänkar o deklart hon ska få det. importera mera säger jag dessutom, även om man åker på tull, moms osv så är det ändå billigare än o köpa samma sak i sverige.

            have2have - forever21 - net-a-porter - sexy shoes 
                  chicy  - asos - classy fashion - topshop

får lite storhetsvansinne nu känner jag, finns ju hur många sidor som helst, men dessa är de jag sitter o surfar runt på för det mesta, inte nödvändigtvis köpa från alla, men inspiration i mängder får man åtminstone. sen får man ju ha överseende för några av sidornas tydliga porr inslag, haha.. allt har ju att göra med hur man kombinerar saker, kanske inte ska ha ett par röda platå i lack tillsammans med en kjol som visar mer än den döljer, men med ett par snygga stuprörs kan det vara helt rätt. så dissa inte dessa sidor osedda. enjoy!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0