jag har ljugit



kan ju säga att det vart då inte nån snyftare.. inte för fem öre. nu är jag pigg dessutom. jag klagade ju här för ett tag sen över att jag kommit i tonåren igen med finnar utan dess like, men nu har dom försvunnit och då slog det mig vem boven i dramat var! min nattcreme, nivea regenerating night creame. har geggat med den i över 2 månadehar inte använt den på kanske en vecka eller så nu och alla mina finnar är borta.. uppenbart att den inte passade min hy, men vad gör man nu med den? fotcreme?

jag är ju en jävla hamster, känns dumt att slänga men jag vet jag aldrig kommer ha/använda den/det igen. så är det alltid, ändå slänger jag fan inte nåt. hopplöst jobbigt.. tro fan att jag aldrig hittar nån lägenhet, alla är ju för små så mycket som jag samlat på mig redan. ja herregud! man kanske borde gå och sova så man kan göra nån nytta imorrn, har en massa ärenden.. nåja, a girls gotta do what a girls gotta do.



natti natt

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0