julgranspynt o silikonhandskar



har varit med den stränge fadern på rusta och gått lös på julpyntet. har ju som lite, men inte för att fylla en lägenhet, flytta ju in efter nyår förra året så det var ju som inte läge att börja julpynta då riktigt. vi kom i en disskussion om huruvida jag skulle ha en vit eller rosa julgran och vilket pynt som skulle passa i en sån gran, fadern visar lite homovibbar på det området, men sen kom vi ändå fram till att vi skippar julgranen och allt som hör till. han höll på få en tår i ögat när jag sa att jag inte ville ha nån julbelysning annat än några stjärnor och en ljusstake, men sken upp när jag lovade att jag skulle ha en ljusgardin i köket.. lilla berra är svag för ljusslingor :) så det blev några stjärnor & en ljusstake i ek, ska knäppa nå bilder när jag kommer hem.. sen var de nån knäpp gubbe som kom och drog en föreläsning om hur bra ungsvantarna av silikon var, fråga mig inte varför, men lite sött var det.



c hämtar mig här hos mor och far på en stund, skönt med taxi :) nu ska jag och fadern leta gamla sånghäften för inspiration till julfesten..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0