kastrerade nötter



blev inte alls som jag planerade idag, skulle bara till stan snabbt och göra mina ärenden, men sen när jag kom på jobbet var chefen upptagen och sen ringde lillan och då var dom på stan, så jag mötte henne för lunch på baan thai och shopping. vart en heldag med andra ord, min syster är otrolig på att slå ihjäl tid på affärer, jag däremot är mer som min far, in och pang bom och sen ut. nåja här är jag nu. nyss hemkommen hos mor och far, X antal kronor fattigare. men bra spenderade kronor :)

hittade en jättesöt päls på H&M jag slog till på, har inte helt bestämt mig än, ska gosa lite med den i helgen så får vi se. sen ville jag ha domdär paljetttightsen på bikbok, men dom var slut så då vart det ett par i svart lack från vila, minst lika snygga. plus att den gulliga tjejen på bikbok sa att paljett tightsen kommer nog in igen, plus att jeansen med revor därifrån jag ville ha också är på väg, så jag lovade titta in igen. gillar när det är trevliga expediter, alltså trevliga utan att dom är påträngande, kändes som att prata med en polare när man pratade med henne, me liki! ska lägga upp lite bilder på dagens fynd så fort jag orkar, full rulle nu.



appropå nötterna så var det nånting syrran hittade på coop, vi vanliga människor brukar kalla dom kanderade nötter, men visst. nu öppnar vi vinet, det har mamman lovat. wiii!

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

haha!

2008-11-21 @ 20:49:38
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0