kvällslektyr



hittade mig en ny liten glamour, tror jag måste börja prenumerera på dom igen, fick med en gosig parfym också. synd bara att vi har en hyperallergisk liten tant på jobbet, knappt man vågar ha deo utan att hon får ett utfall. för nån dag sen muttra hon nåt om att hon är allergisk mot dun också när jag gick förbi med min röda fina dunjacka. glöm det tanten säger jag, jackan stannar!

nåja, glamour var det ja.. läser alltid en om kvällen innan jag ska sova, man hittar alltid nåt skoj i varje tidning. kolla in sista sidan i varje nummer, alltid en skitrolig lista gällande diverse saker, senaste jag läste var det vita lögner. kanske roligaste jag läst på länge.. ligger och fnissar för mig själv om kvällarna :) kan det inte bli kväll snart?



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0