leende guldbruna ögon



har varit hemma hos mor och far nu, åt gott & fick vansinnesutbrott på datorn, tydligen tror dom jag är nån slags tekniker som givetvis vet direkt vad det är för fel på fanskapet. vilket jag givetvis inte vet och inte heller har tålamod att ta reda på.. nåja, fastnade i soffan hos dom i nåt program på ettan som hette leende guldbruna ögon, tror jag läst om det tidigare, är nå getto-förorts-invandrare-och-wannabe-vit-gangster som startat ett dansband, Lennartz, var typ hur roligt som fan, fares fares var med iaf & en söt liten saddam hussein-kopia i basker som satt och planerade sin egen begravning, varför vet jag inte.. men jag tror jag måste boka in det nästa söndag också :)




pratade med lilla syster yster också, saknar fan henne, vi kanske inte umgick så mycket när hon var hemma och bråkade mest när vi väl umgicks, men hon är förbannat söt ändå :) så vuxen som hon blivit men ändå så liten *fniss* har ju fått ta en massa ledigt från jobbet så nu vore det väl fan om jag inte fick komma ner och terrorisera i backarna med min bräda a.k.a gamla bettan.. fast dom har väl inte säsong förän typ februari lr nåt, nåja.



har fått mig ett par snitsiga rosa bandet diskhandskar också, passar mitt semi-knallrosa tema i köket perfekt :) inte för att det kommer bli roligare att diska för det.. men tack lilla mamma för det ändå!!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0