lilla pappa



är ju fars dag idag, ska pallra mig hem till björx och umgås lite tänkte jag, även fast jag vet att dom tänker utnyttja mig för och fixa deras internet.. nåja, men det bjuder jag på för pappa är så söt :) var uppe för några timmar sen & tänkte ta min obligatoriska morgonpromenad, men fastnade givetvis i nåt så det slutar med att jag håller på att göra en omelett.. får räcka med och promma till björx idag.




måste städa också, ser ut som berlin efter blitzen här.. måste hitta mig nå sexiga diskhandskar och ta itu med röran i köket också. är alltid så våldsamt svårt att motivera mig, men det är ju sååå skönt när det väl är gjort, jag får ingen ro att göra nåt annat när det ser ut såhär *suck*



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0