my instructor is eurodance



mig spininstruktär är jävlat rolig! "nu har det kommit nog med snö.. eller, det får gärna snöa i skidbackarna, men int mer på min tomt" vet inte om jag var jävligt trött redan då, men jag bröt då ihop i ett asgarv. kul. han gillar också eurodance för övrig, riktigt fina låtar har han. har kommit fram på senaste till att jag älskar eurodance.a känner mig helt offside nu.. men har iaf städat klart, jag blev lite för ivrig så jag drog igenom vardagsrummet också.. bara badrummet och skura golven kvar nu, yey!

















försöker hitta nå läckert på nätet att ha till mina lacktights. men går halvbra med det, vill helst av allt ha ett leopardlinne i svart, brunt och guld, men sånt finns ju inte att hitta nu :( typiskt.. hitta nåt sött på asos, linnet som bara går över en axel, men det hinner jag ju inte få till fredag. suck och stön. det randiga från bikbok var sött också, men inte vad jag var ute efter. bikbok har för övrigt ryckt upp sig som fan, mycket snýgga saker, me liki :)



åhh, nu är jag trött som ett djur, ska försöka orka desperate, men det vette fan..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0