myggan regerar än



har en mycket bättre dag idag, hade kul på jobbet och det blir kul med fredag :) ja alltså jag vet att det är en vecka kvar, men veckorna går så fort nu att det finns inte. har varit och kört en spin 45 nyss och kom på vad jag ska önska mig i julklapp! jag brukar aldrig komma på nåt att önska mig, blir alltid pengar bara, men jag behöver iaf nya träningsbyxor. har redan spanat ut två par i helgen på stadium. två par nike, ett par långa med dragkedja och reflex längst ner och ett par som är som cykelbyxor, fast ganska mycket snyggare än dom lila sexiga ena man hade på gympan i 3:an :P yey! mamma kommer bli så stolt över mig!! lilla e kom hem fin imorse också, stackarn som måste tåga hela natten, dom vart visst försenade imorse med.. jävla snöstorm!



gick igenom min bärbara hårddisk lite snabbt igår och hittade en massa gamla avsnitt av myggan. filip och fredrik är ju fantastiska. helt outstanding program! första säsongen bör tilläggas. tappade som bort mig andra säsongen, har sett lite i efterhand, men tyckte inte det var lika kul. kolla in avsnitt 9 på första säsongen - myggan firar jul, i en helt egen liga och kb rockar fett. komedi när den är som bäst.



nu jävlar smäller det, en tage danielsson julspecial! ernst kirschti.. te.. tg.. jäävla fjolla!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0