myssnö = en bra dag



åhh vilken perfekt morgon, kan inte börja bättre. det snöar sånadär mysiga, stora flingor, dom blåser inte runt och blir jobbiga utan dom bara dalar ner. försökte ta nå bilder, men man är ju inget geni baki kameran så det blev paj av det hela.



nu ska jag göra frukost, njuta i lugn oc h ro, sen till jobbet och fixa lite, pröva skorna m har åt mig, sen en sväng på stan, tänkte göra bikbok osäkert, dom har börjat ta in riktigt fina saker, hittade som sällan nåt där förut men dom har ryckt upp sig helt klart. hittade ju min fina fuskpälsboa där, fantastisk! de enda jag hoppas är att skorna m har åt mig är lika fina som jag tror att dom är nu, hade verkligen velat ha ett par höga, svarta, skinstövlar med lite platå.. och sen hem och väcka söta syster, hon kom imorse med tåget, ligger och sover hos mamma och pappa nu, stackarn har ju åkt hela natten.

jacka fjällräven, byxor vila, skor ugg, top o bälte gina tricot.



som sagt, frukost nu.. toon disney under tiden, hihi :) det lönar sig att ha en syster som jobbar på com hem, ingen snorkig telefonist som dömer en för att man är 24 och väldigt gärna vill ha disney i sitt progampaket bland annat :P

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0