nära nu



T-45 minuter tills vår vp drar igång.. ska bli trevligt, kanske inte blir nån bowling ändå, men vi kom fram till att det hade varit mysigt att bara gå och sätta oss på olssons konditori och slappna av och mysa och snacka skit tillsammans istället, kanske hade varit ännu trevligare än att bowla.. middagen ser jag fram emot, hoppas alla kommer bara... hoppas....



ska jobba på mina dagens outfit också (för jag e tamigfan fin idag ;P), är bara det att jag är så snuskigt trött varje morgon & sen har min mobilkamera gått sönder så jag kan inte ta nå bilder på jobbet när jag väl vaknat..



SNÖAT har det gjort i natt också, vaknade i en vit vintervärld, kanske hur lycklig som helst också :) har längtat efter snön, hoppas bara den ligger kvar nu :S vill ha massor med snö, i stora drivor, helst att det snöar lapphandskar hela tiden också.. minns en jul för några år sen när det knappt var nån snö alls, sen helt plötslig började det regna flingor stora som frisbees. jag och lilla syster yster var inte sena att dra på oss kläderna och kuta ut i snön, har nå bilder när vi gör snöänglar vid vägkanten.. åhh, det var tider det :) nu låter det som om det kvar hundra år sen och vi var små knoddar, men det rör sig om kanske 5 år sen, JA, jag är mogen för min ålder ;)



ska springa och luncha nu, skulle behöva ta ut kontanter också så man kan köpa sig ett vinglas eller två sen.. wiii

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0