omotiverat



kass på att uppdatera mig nu de senaste dagarna, har bara varit dåligt med inspiration och dåligt med tid. kom just hem från stan, smet tidigare från jobbet. flextid är kanon :) har handlat mig en box till toan att gömma flaskor och annat krafs man inte behöver belamra alla hyllor och skåp i badrummet med. perfekt! ska ge mig i kast med badrummet nu så fort jag gjort mig lite mat. hm.. fast ser nu att jag glömde slå på pannan. disträ om något.



nåja, träningsfri dag idag. mor och far kommer hit och ska se arn, pappa älskar dom bäckerna så jag sa han fick komma hit och se filmen, blev eld och lågor lilla berra.



mycket nu... nåja. snart fredag iaf.. tänkte ta några bilder av dagens, men nu verkar kameran ha sprungit iväg. fan vilken dag. fick ett antal oigenomtänkta sms precis. leave me alone va?

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0