påstanten



har städat som ett djur nu, hade ca 596,5 kilo reklamtidningar jag kånkat ner till återvinningen, tillsammans med diverse soppåsar, skräp, 11,2 kilo hår, vilket är ungefär vad jag släpper från huvudet en normal vinter/höst vecka samt kartonger till förbannelse,  ser ju ut som man samlat i år och dar på allt tjorv jag släpa ner, tur att jag hamstrar påsar värre än farmor gjorde så jag har nåt o bära allt skräp i :) var det inte förresten en kille som var med på tv för ett tag sen, som byggde sig ett hus av reklamtidningar & reklampapper? han hade säkert kunnat bygga iaf ett garage av mitt lilla bidrag... har övervägt att sätta en såndär "ingen reklam tack" men det värsta är att jag tycker det är lite kul, typ en av 20 gånger, att kolla i alla underliga papper som dimper ner. ska fundera på det lite till, fördelen med reklam är ju att jag får träning av att bära ner skiten för alla trappor och ut i soprummet. vi filar på den...


 
åter till diskberget *suck o stön* måste dessutom torka den sabla disken emellanåt för min diskbänk är visst inte gjord för att 13 veckors disk ska rymmas att torka samtdigt.. måste vara ett konstruktionsfel, får ringa lulebo imorrn..



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0