shoppingsjukan



nu har vi varit på stan två dagar i rad, luleå och piteå, ser bisarrt ut när man kommer in i hallen hemma hos mor o far, påsar överallt. me liki! det är jobbigare att shoppa än vad man tror, jag är helt knäckt nu, nå knäckt att jag inte orkade testa dom sista söta topparna jag hittade innan vi åkte hem. illa, måste vara på väg att bli sjuk...



på vägen till piteå åkte vi förbi avfarten till ängdalsro, oundvikligen. trodde inte senaste gången jag var där att det skulle bli sista gången nånsin. fruktansvärt tråkigt, trodde inte det hade hänt så mycket där, men började tänka. många minnen. många fina minnen. både somrar och vintrar. men men, sånt är väl livet antar jag. vad hade jag för val?



har stulit en snus från syrran nu, ska ner och sätta mig vid elden och rida ut snusfyllan i väntan på bättre tider och idéer..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0