skallebank



har fått huvudvärk som bara den, kom bara sådär.. fast jag har ätit bra, druckit, använt mina glasögon & ätit frukt däremellan, vad fasen kan det bero på då? känns inge motiverat att fara och träna, men jag måste fan. det kanske blir bättre av lite frisk luft och spinning. eller så blir det värre. fan också..



har varit mycket på jobbet idag också, har mitt projekt, mina vanliga arbetsuppgifter också kom jag på att jag måste kicka igång julfesten också, har lyckats bli sammankallande till festkommitén. nog är det väl typiskt vad man samlar på sig saker att göra. det är ju kul att man får ansvaret & blir tillfrågad, men ibland känns det mycket & tröttsamt.. men jobbet har sina ljuspunker också ;)


 
ne, om man skulle cykla hem & få nåt gjort.. längtar mest till torsdag och VP:n, ska bli kul faktiskt! först ska vi göra VP:n på jobbet, sen far vi och bowlar allihopa kl 15.00, sen blir det fördrinkar på kontoret kl 17.00 och sen finmiddag på tallkotten. chefen lovade mig underbar efterrätt och då fan ska hon se till att jag får en underbar efterrätt också! :) undra vad jag ska ha på mig? hoppas man hinner hem innan.. fan mina naglar kommer braka åt fanders på bowlingen, typiskt som jag kämpat med dom :( dagens i-landsproblem?



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0