snöstorm, men var är planen?



kom just från handlingen och det SNÖAR! blir alltid lika glad, sen att det snöar ovanifrån, från sidan, underifrån & innanför jackan också är ju en annan sak.. snö är bara det bästa :) helst i drivor också ska det vara lapphandskar som dimper ner från himlen *mys* synd bara att det är fel person jag vill ringa och berätta att det snöar för.. men jag har lovat nu och även om jag inte är underbar på att hålla löften alltid, så är jag envis som en get. jag ska inte. lovar.



min andra fundering är kring dehär fenomenet som alltid inträffar mig när jag ska & handla. jag vet att det är slut rolig mat hemma och att jag måste handla. men ÄNDÅ kommer jag in i affären & får blackout, jag har inte skrivit nån lapp, jag har inte funderat på vad jag vill äta under veckan och jag har då fan ingen fantasi. slutar med att jag driver runt och plockar på mig saker, totalt onödiga bör tilläggas, innan jag upptäcker att jag helt plötsligt är hemma också finns det ändå inget vettigt i kylskåpet. detta VET jag händer varje gång, ändå saknas dedär stora planen, upplägget för hur jag ska sluta med dehär. hopplöst! jag behöver nån med en plan..



snart kommer min syster hem.. *wiii* saknar min lilla tönt.. hopas hon vill sjunga med mig, pappa ääääälskar när vi sjunger.. eller så inte, men det är en upplevelse iaf ;)
jag och syster yster på hennes stora dag..



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0