stormigt värre



har blåst utav bara den igårkväll och inatt.  sånt är mysigt, så länge man är inomhus. måste man ut gillar jag det inte lika mycket. men fantastiskt med snö ändå!! :) glömde berätta hur det gick med naglarna, galningen tog bort alla mina förlängningar! lite sur än, hon drog nån bullshit om att mina egna var så långa nu att jag kan ha dom bara naturellt med förstärkning, jag muttra nåt om att jag ville ha kvar förlängningarna ändå, sen fila hon sönder en nagel och därefter kapa hon resten. sista gången jag gick dit. ska gå på rosedays spa hädan efter, eller börja göra egna, har inte bestämt än. är dyrt som satan att köpa in allt jag behöver första gången. men sen kan jag ju göra mina egna förlängningar och förstärkningar utan nästan nån kostnad alls. nåja får väl se.. här är dom iaf, tillsammans med mitt nya fina smyckeskrin jag hitta på guldfynd i fredags. behöver verkligen få ordning på pinalerna där..

inte så mycket kortare, men tilräckligt för att jag ska surna till :) nåja, dom växer väl till sig..



 jobb nu..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0