isabella löwengrip



vi satt på jobbet och disskuterade bloggar vid fikat häromdagen. vi är ju en extremt blandad ålder på jobbet och de äldre förmågorna är inte riktigt lika insatta. eller som jag förstod det var jag den enda som var insatt, eller åtminstone enda som läser bloggar regelbundet. men vi kom in på blondinbella bland annat.
 
hon har fanimig gjort det riktigt bra, två företag, nyss fyllda 18, ganska ekonomisk oberoende som jag förstår det, politiskt engagerad, men ändå fortfarande jordnära, går kvar i skolan och väldigt väldigt gullig. jag gillar henne skarpt, tänk om man var sådär företagsam själv? att bara komma på när man är, vadå 15?, att man ska börja blogga och tjäna pengar på det och sen bara spåra vidare, sprutar affärsidéer och samtidigt själv vill vara verksam i företaget. finns ju många som bara kläcker idéer och går vidare, kanske delvis delaktig i företaget, men inte nån riktig ambition. nu låter det som jag är kär i henne, är jag inte :) men väldsamt imponerad över att hon är så vettig för att vara så ung. ja jag är väl inte gammal heller, men det finns så många 18-åringar som man bara vill knäppa på näsan. som om dom inte ens fattade vad som precis flög ur munnen på dom, hur dom bjuder ut sig osv, fan ha lite självrespekt tjejer!!



hem snart, har inte bestämt om jag ska träna nu direkt eller sena passet.. tror det bidrar till min stress när jag nästan kutar från jobbet varje dag för att hinna på 17.20 passet. hm..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0