ta hand om ditt nylle



..du ska ha det hela livet. det gäller väl för hela kroppen iofs, men nu snackar vi ansikte. jag har dåligt tålamod som vanligt. har inte ro att köpa nå ny ansiktsrengöring och testa det i flera veckor för att "ge huden en chans att känna efter" just nu använder jag garniers serie clean & fresh, har funkat bra länge. tror jag. är ju kass på att komma ihåg att använda det varje kväll, jag är ju en sån som lika använder tvål bara för att den står på handfatet.. måste skärpa mig. kommer garanterat bli torr nu till vintern sådär ändå, lika att börja smörja i förebyggande syfte.
ansiktscremen får för övrigt en väldigt mjuk och slät finish, känns inte fet alls efteråt och hela serien doftar fruktigt och gott dessutom. stort plus. tycker garniers samtliga serier verkar bra, funderar på att att testa deras clean & soft när jag har använt upp dehära, mysigt rosa förpackning har de också, känns tjejigt och bra :)



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0