testing testing



igår började jag med detta, garnier pure pads. vette fan om dom ens finns kvar i handeln? nåt mumbo jumbo jag fick av morsan. det som var grymt när jag jobbade på coop var att jag behövde aldrig, aldrig, aldrig köpa schampo, balsam, hudkräm, hårgojs, tandkräm, hårfärg, ja allt sånt som ör till hygiensaker. har kvar hur mycket som helst med varuprovet. med det som är det braiga är att morsan jobbar kvar på min avdelning och får precis lika mycket prylar. så jag norpa denna från henne och tänkte testa nu, 56 pads är det så ca två månader framöver ska jag använda detta efter jag tvättat mig. får se om man blir klar i hyn eller inte.. förmodligen ingen skillnad, eller fastnar jag sen i fällan jag berätta om förut, att jag använder det fast min hy blir fucked up. kan säga att ansiktskrämen jag hade från nivea, den funkar utmärkt som handkräm nu, är så len och go om händerna så det finns inte :P



back to work..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0