gaaah!



knäckt o överkörd.. spinnpasset var kanske det bästa på länge, men nu är jag slut som artist. jobbade sent också, men nu är jag ikapp iaf, ska ju ta långhelg med start onsdag eftermiddag, men det är jag värd :)



måste släpa mig till köket nu innan jag tynar bort (stor risk.. eller så inte) o göra nå mat, får man verkligen äta nu? "regeln" är väl att man inte ska äta nåt efter 20? men äta bör man.. åhh, såg precis bilderna från victoria's secrets fashionshow 2008, vansinnigt läckert! läste att heidi klum har tränat bort de 21 kilona hon la på sig när hon var gravid, så det finns väl kanske hopp för mig även om jag äter efter 20 :P
fast som heidi ser ut här ovanför, dit lär man ju inte komma med nån träning what so ever.. eller ja, det skulle väl vara om man dör o återföds med hennes gener. längtar till januari, eller hm.. för visst är det då dom visar VS-fashionshow på tv i sverige? vette fan om man kan vänta så länge.. får se om jag hittar det på nätet ist, hihi



mat nu..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0