vem är det som missunnar mig?



i natt igen hade jag problem att somna, blir vansinnig på sånt. vem det än är som missunnar mig att sova; sluta med det!  börjar bli klart tröttsamt.. nåja, har en lån to-do-list idag, fick sms av m imorse 
också, hon har med skorna jag skulle få pröva på jobbet idag så jag måste nog masa mig dit, har ändå glömt maten från österns också ska jag skriva på kortet till l's lilla bebis. hon fick en liten knodd häromveckan :) är kanske lite orolig för skorna, chefen har bra smak men ändå inte riktigt som min, knepigt att säga att man tycker skorna var fula :S nåja, den dagen den sorgen, måste se om dom passar först, hon köpte do från usa också fick hon för liten storlek. blir spännande i vilket fall, svarta skinn, knähöga, lite platå, mandelformad tå och hög klack.. jag har fått en bild i huvudet, får bara hoppas den stämmer.



nu ska jag dricka några liter vatten, boka tvättstugan och sen ut o gå.. allt för att skjuta upp städningen och allt annat jag måste göra om vi ska hänga hos mig på fredag *suck* ska gå förbi o köpa mig en chokladjulkalender också, ett måste! :)

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0