chantilly lace



and a pretty face and a ponytail hanging down... big bopper, har den på LP, fantastisk låt. fast det var inte där fokus låg nu. blev hela setet från chantelle chantilly kollektionen. har den vadderade bh:n sen tidigare, men nu blev allt lace rakt igenom. spårade som vanligt. och inte ett färgat plagg, svart alltihop. jag är uppenbarligen en mörk människa, hur färgglad jag än försöker vara. blev en bikiniöverdel och en till chantelle bh. mye nöjd må jag säga. har den ju i rött, och svart vadderad då. men f sku kolla om hon kan ta hem den åt mig i vitt eller benfärgat också. yey. sen när vi kolla beställningskatalogen deras så såg vi att det finns ett nattlinne i samma serie också. jag är totally, utterly, irreversible in love. och jag betalade i princip ingenting. hur underbart är inte det?


vilken skönhet, fast i svart då förstås. mörk människa som sagt...


mys i soffan nu. är dock inte lika slut idag som jag var igår efter jobbet, tror det har med all spets att göra. plus... att det kanske var en lite bra dag på jobbet iaf. kanske. och att jag har b&j's i frysen om jag behöver muntra upp mig ännu mer. bara vetskapen om det gör ju att man inte kan vara varken trött eller less.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, så snygga grejer. Jag älskar också svart, de är snyggast helt enkelt.



Har du växlat pengar än? Jag har inte gjort de än, måste fixa de till veckan.

2009-08-13 @ 23:00:04
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0