sympatiskt obekväm



insåg igår att the new adventures of old christine är ju ett bra tidsfördriv om man gillar att vara obekväm. den är ju hysteriskt kul, kanske mest på grund av wanda sykes, gillar hennes stil. men ibland blir jag bara så sjukt generad av det, som hon skämmer ur sig. det är alltså så illa att jag måste byta kanal eller gå från tv:n för att jag bokstavligen håller på skämmas ihjäl själv. är det det som kanske kallas empatisk? kanske inte riktigt. medkänsla? eller sympati? men jag har ju i vilket fall som en tendens att lätt att känna av och leva mig in i andras känslor och vilja bry mig och hjälpa till. eller så är jag bara för mammig och lägger mig i där jag borde hålla mig borta. hm.. låter bättre att vara empatisk. jag kör på det. herrans massa svammel nu.




äntligen fredag. har börjat ha så resfeber att jag knappt kan koncentrera mig på nåt. jisses.

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fick också lite resfeber idag...inte länge kvar nu..

2009-08-14 @ 08:46:02
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? vad tycker du om min bild på mitt marsvin och jag? kommentera gärna mitt inlägg "En dag i solskenet" :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-08-14 @ 13:37:36
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0