ett stycke irriterad



ja det är precis som det låter,ett stycke irriterad surface piercing. efter kalashelgen så har mina bravader uppenbarligen retat upp den. så nu är min piercing arg på mig. och det är  i n t e  roligt. jag är minst lika irriterad. grr. varför ska alla bråka med mig just? jaja, är väl bara att börja behandla. den som mådde så bra. där får man fan för att man själv unnar sig nåt och mår bra emellanåt. suck och stön.



och som bara för att spä på detta är det så sjukligt varmt så jag tror jag exploderar när som helst. jag tål inte hetta. det är ett faktum. hur jag och a tänkte när vi bokade resan är ju också ett mysterium. hon får helt enkelt springa runt efter mig med ett palmblad och vifta så jag inte blir överhettad och kinkig. pust. balkongen nu med nåt kallt i väntan på kvällsmys.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Men linda du är juh så härligt när de är varmt=)

2009-08-08 @ 09:35:29
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0