funny beach



litet urval av bilder från semestern. fotade inte alls lika mycket som jag tänkte, är bara inte lika kul längre. förut fotade jag allt och alla precis hela tiden, har en hel hårddisk full med bilder från svunna tider. men det kanske kommer igen, periodare som man är.



hatar att handla
. mamma körde mig och vi handlade ungefär för ett år enligt mig. blir typ överfallen när jag öppnar kylen. men det är väl nice antar jag. stressig dag idag på jobbet, möten till tusen. men nu är ett projekt nästan helt avklarat, halvvägs iaf. åker sen i oktober till stockholm för nästa projektmöte. ser fram emot det, fick en briefing om vad som hänt i sommar medans vi andra varit på semester, och det ser lovande ut.


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: MonKi

fan va najs med magaluf! Kände en snubbe(Peter) som åkte samma period som er. Gött gött! Ni verkar haft de toppen. Om du äter sushi, så ska jag o Vic äta de på fredag till lunch!=)

2009-09-02 @ 12:21:34
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0