hatar teknik



hade precis skrivit ett långt inlägg, och sen när jag ska uppdatera hade internet uppkopplingen lagt ner och allt försvann. jag som har nog med dålig inspiration just nu, känner inte direkt för att skriva om allt. suck och stön. ska bli enormt skönt med en vecka helt avskärmad från omvärlden.




hade förresten en irriterande stund idag på jobbet. ibland blir jag bara så frustrerad över hur myndigheter fungerar. inte min egen dock, utan polisen. maken till obrydda människor.  t i l l s  jag kom till polisen i västerbotten. trevliga, engagerade, agerande och tillmötesgående. sånt hamnar högt upp på min lista. människor som bryr sig och agerar.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är de inte länge kvar tills resan...känns verkligen skönt med semster..

2009-08-11 @ 20:45:18
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar:) härligt:) njae de är la sådär:(

2009-08-12 @ 02:00:16
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0