home at last



kom hem igår vid 21 nån gång, vår flight blev framflyttad en timme. inte för att det gjorde nåt. har haft en underbar vecka med sol, sand, shopping, mat, vin, vatten, sprit, oxygene, dans, bad, utflykter, naket, chill och enorm hetta. 35 grader i skuggan vissa dagar, på gränsen va. möttes dessutom av en massa skrikande på kallax, fast jag tror det var menat som sång egentligen ;) men ändå alltid skönt att komma hem. speciellt när man kommer hem till detta:



pappa kom med frukost i morse dessutom, perfekt eftersom det ekade i mitt kylskåp när jag kom hem. han har fått ff i villan då morsan är nere i umeå med sis för att lämna alla prylar i lägenheten. dumma sis som flyttar. vad ska jag göra utan henne?



*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tjo. Välkommen tillbaka. Absolut lunch nästa vecka. Skicka ett sms eller skriv på fb =)

2009-08-29 @ 12:53:14
URL: http://ordsvammel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0