kalas dag 2



men anåda och amanna? jag är ganska säker på att det var galet igår.  jag och m åkte karusell och spårade lös i allmänhet. träffade sis på alltstars nån gång mot slutet av kvällen, sen träffade jag en lustig prick från bjröx. han påstår sig vara nåt år yngre än mig och veta vem jag är, men va fan!? sånt är ju alltid lustigt. jag har inte den blekaste, men den skönaste efterfesten på länge blev det iaf. vi var alldelels för många människor i en alldeles för liten lgh. träffade en gammal vän sen länge, och han var lika söt som alltid och natten kändes som alltid för kort. sådär som den ofta gör när man har skojsigt. fick ingen langos igår, vilket var en enorm besvikelse. jag kräver rättelse!!



l, a och a hamnade i en krock igår. dom hade beställt taxi ock var på väg hem när dom plötsligt blev påkörda. som jag fattade det igår natt så hade föraren av den andra bilen bara stuckit iväg. dom var på sunderbyn senast jag pratade med dom och såg till att bli röntgade. fan att man aldrig bara ska får vara utan att olyckan ska vara framme.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du får parta för mig med och vara bakis med för den delen. Finns bara ett läge och det är ju du som sätter ribban =)



2009-08-01 @ 23:04:06
URL: http://www.jonaspettersson.se
Postat av: Jonas

Sitter här utan linser och ryckte på ögonbrynen då jag läste men anåda och amanna som du skrev.



Fick det till analklåda =)

2009-08-01 @ 23:05:52
URL: http://www.jonaspettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0