sessan har vuxit upp



är det bara jag, eller har prinsessan madeleine inte blivit ruskigt lik sin syster på äldre dagar? eftersom l på jobbet är totalt insatt i kungafamiljen (så sött) så var jag ju tvungen att undersöka saken närmare. gick in på aftonbladet för kanske första gången på 4 månader, minst. av bilderna slogs jag direkt av hur lilla prinsesssan vuxit upp, och hur knepigt lik hon är kronprinsessan. inte lika stor haka dock, men man ser ju klart likheterna. förut tyckte jag hon såg mycket mindre och sötare ut, men nu. syrran upp i dagen.


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

jag håller med, sa de till olle igår när vi såg presskonferansen. Hon är väldigt lik victoria. Tycker hon var mycket snyggare/sötare när hon var yngre.

2009-08-12 @ 20:12:07
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0