slå ett slag för ett hårfritt samhälle



efter diverse diskussioner angående mina ben både på fredagen och lördagen så ska jag lobba lite även här i bloggen. jag hatar raka mig. är det värsta som finns. äckligt med stubb, jag är klantig så jag skär mig alltid, och det blir inte snyggt bara. så jag epilerar (hm, eller vaxar). men epilera är det bästa, går fort uta bara den, blir snyggt, enbart mjuka fjun som växer ut när dom väl vågar sig ut igen och håller länge så man är len och fin som en barnrumpa en evighet. ser ingen som helst anledning nånsin till att inte vara hårfri. ever. har haft min hur länge som helst och använder den överallt (nästan) men nu vill jag ha en ny. och givetvis har jag hittat en söt, rosa en som jag bara måste ha. en remington. har en philips sen tidigare, men remington är ju coolt. tänker på 80-talsserien med pierce brosnan mest. men i vilket fall, denna bli nog den jag komma använda i fortsättningen. finns på eleven.
cute, ey?


tung dag idag. har fanimig ont överallt... men det är skönt ont iofs, inte skönt som i att det inte faktiskt gör ont när jag rör mig, utan mer att så fort det gör ont så ler jag. braigt ont. vill ha mer sånt. trött också, men det är väl kanske som vanligt en måndag.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0