the hunger


 
jag skulle egentligen bara ner på pressbyrån och köpa nåt att äta. men råkade gå förbi tidningarna och då väcktes en annan hunger. lyckades få med mig både ELLE Us och UK. jag kunde inte bestämma mig. jag brukar hålla mig till en modetidning i månaden, för dom flesta visar ju ändå samma kollektioner och bilder från modehusen. men så var det ju dehär med artiklarna. och nu gick det åt skogen så det blev båda. kom hit igen, la upp benen på skrivbordet och försvann in i dimman. tänkte sätta mig och läsa ute hela lunchen men jag håller allvarligt på att flyta bort. är hur varmt och kvavt som helst här inne. fönstret vid mitt skrivbord har jag på vid gavel, men det hjälper inte nämnvärt. blir nog en tidig dag idag och väldigt lite kläder på balkonen sen med mina fina tidningar. så nu lägger vi på en rem!! work work!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0