underbara meyer



det är skönt att vara hemma. min egen säng, min egen soffa, obegränsad tillgång till vatten, all musik jag kan önska, böcker tidningar och kataloger i mängder. mallorca är bra, men det blir långsamt i längden när man inte kan lyssna på den musik man vill, läsa de böcker man vill eller dricka lika mycket som jag brukar. kånkade hem och runt på hur mycket vatten som helst på mallorca, men ändå hade jag kunnat dricka mer. ibland undrar jag om jag inte skulle varit en fisk istället. sitter och läser min underbara första stephanie meyer-bok nu och sitter och ger ifrån mig belåtna läten och rop nu och då. jag är fast. var på gränsen att jag inte ens vågade börja läsa den igår för jag var rädd att jag sku fastna. vilket jag givetvis gjorde. blev till och med nästan besviken nu när papi ringde och sa han ska hämta mig. blir mat och tårta och sånt på björx idag. så ska skutta mot duschen nu och fräsha till mig lite. hade tänkt lägga upp en del bilder idag från resan, men det har varit nå muppigt med blogg.se idag så de ha int funka. kanske ikväll när jag komma hem istället.. blir en rufsig bild på mig istället i brist på nåt bättre.
 


*ta taa*

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej,

allt bra?



puss

2009-08-30 @ 16:27:38
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Jonas

Shit vad du ser "vuxen" ut på bilden hihi

2009-08-30 @ 18:49:39
URL: http://www.jonaspettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0