mysterielådan



en kvinnas väska är hennes hemliga kraftkälla. den är packad för allt, det är som om man skulle iväg på en jorden runt resa varje dag. varje möjligt scenario som skulle kunna hända, det är vi förberedda för. ska vi och bowla? jag har egna skor och ett klot med. trappen behöver lagas? jag har en slipmaskin och lack redo. byta blöjor och snyta bebisen jag inte ens har? jag har babypuder och näsdukar med mig. däremot känner jag ibland att jag bokstavligt talat skulle behöva en karta. en mindre människa skulle kunna gå vilse i min väska, ungefär som bermudatriangeln. även fast jag tycker jag är smart och lägger börsen eller mobilen på dedär så kallade "bra stället" så är dom när jag väl ska ha dom spårlöst försvunna. man brukar ju säga att en kvinnas väska är ett mysterium för mannen, men den är tamigfan ett mysterium för mig med.
fast får jag någon av dessa väskor har jag inget emot att tappa bort saker i den längre...


jaa, vad ska jag säga. bloggandet går inte så bra, mest för att jag fastnat i spelträsket igen. age of empires 2 har jag hittat igen när jag städade på datorn. icket bra. och snart kommer mina stephanie meyer-böcker. vilket enligt chefen komma innebära att jag kommer bli totalt okontaktbar för den yttre världen. jag tror henne.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kanske kan ta en lunch igen någon dag, så vi hinner ses lite innan den stora avfärden?

2009-08-17 @ 20:52:12
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: cat

jag e redan back in town, Uppsala alltså. Men slå en pling så ska du få min brors nr

2009-08-18 @ 08:03:45
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0