colors of the wind



hur fångar man vind på bild? hade nånstans längst bak i huvudet för mig att jag sett oändligt många, vackra bilder där man fångat vinden. givetvis med hjälp av något, löv, sand, rullande gräsbollar på prärien, maskrosor, you name it! men nu hittar jag inget? har googlat mig runt hur mycket som helst, men inget. vart hittar man sånt? ge mig.


knepig dag idag, har varit så sjukt mycket tjafs, men det är väl som vanligt en måndag som sagt. lunchade med anna idag, blev en räksallad från dagobert. förstår inte hur jag lyckas varje gång, för jag  v e t  ju att det är fan för mycket med en sån sallad, blir ju alltid proppmätt. men ändå varje gång så pressar jag hela sallanden. puckot. nåja.. träffade söt-tjejen från helgen på dagobert idag igen, ha glömt vad hon hette nu, men hon skratta lite åt mig. vi hade ju världens dagobert-diskussion i helgen. pinsamt att hon kände igen mig på festen, men tro fan det, daggen verkar ju vara standard för oss på jobbet. ska ta mig i kragen och kanske tvätta ikväll tror jag... hm.. eller så går jag bara ut på långprommis? tror mer på det senaste..



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0