walk in the sun



börjar ju vara dags att komma igång. har väl sagt det cirka tusen gånger. tragiskt. nåja, ska komma iväg nu i alla fall, tröck en banan på väg från jobbet så nu blir det en prommis i värmen. har varit en riktigt bra dag på jobbet, har varit så sjukt produktiv att det inte finns nå slut. agerade gps där ett tag också till l's syster som sku hämta henne. men trots att jag pratade med henne i telefon så dirigerade jag henne med händerna som om det inte fanns nån morgondag. jag är en såndär underlig person som alltid gestikulerar när jag pratar, dom brukar påpeka det när jag sitter i telefon på jobbet också. varför gör man så? inte så att nån ser mig eller skulle förstå mina intruktioner bättre. elda för kråkorna? förmodligen. i vilket fall, tappade tråden som vanligt, skulle bara skryta med att jag är duktig som är ute och går egentligen..




*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0