yiruma and edward



hm.. medveten om att jag skrev typ just. men jag ger upp för ikväll, började se lipstick jungle, men inget känns intressant längre när jag väl börjat läsa. så jag måste följdaktligen fortsätta. sätter på mina två myssånger och går till sängs nu och hoppas på underbara drömmar när jag väl är redo att sova. drömde mys imorse. men det får bli min hemlis vad det är så länge, har dock gått med ett leende på läpparna hela dagen. och appropå låtarna så har jag (peppar peppar) inte blivit less på dom än, har lyssnat på dom i ett ut i princip ända sen jag såg filmen. besatt? möjligen. underbara. yiruma - the river flows in you och yiruma - kiss the rain. 

 


 

*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0