dj sleepy in tha bed


musik när man sover älskar jag. inte för att jag kanske hör så mycket när jag sover, men det är mysigt att somna och vakna till musik. just nu är jag i en period då jag spelar musik mest hela tiden. det går som i omgångar, ibland vill jag inte ha musiken hela nätterna, men just nu så är det väldigt skönt. som att ha någon här fast ändå inte. låtar av musikerna nedan används flitigt just nu.

yiruma - robert pattinson - eurythmics - stone sour - pink floyd - gladys knight - michael bolton

blev ingen trip till konsum idag. varken cola eller choklad. lite stolt över mig själv. tråkigt bara att de inte har med karaktären att göra utan snarare oviljan att ta mig ut.

*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0